۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۹

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

تامین نظم و امنیت جامعه مهم‌ترین هدف پلیس است

تامین نظم و امنیت جامعه مهم‌ترین هدف پلیس است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت خوبی در کرمانشاه حکم فرما است، گفت: تامین نظم و امنیت جامعه مهم‌ترین هدف پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از اقدامات پلیس که بارها از سوی ایشان در جلسات مختلف اعلام شده سند افتخاری برای سربازان ولایت در مجموعه فراجا است.

وی ادامه داد: نمونه اخیر رضایتمندی رهبری در جریان دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی تهران نمایان شد و ایشان دستگیری این افراد در حداقل زمان ممکن توسط پلیس را قابل تمجید دانستند.

جاویدان تصریح کرد: باید خداوند متعال را به خاطر داشتن چنین فرمانده و رهبر شجاع و با بصیرتی که در همه حال عنایت و توجهی ویژه به سربازان خود در نیروهای مسلح و خصوصاً انتظامی جمهوری اسلامی دارد شاکر و سپاسگزار باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز امنیت خوبی در کرمانشاه حکم فرما است، گفت: این امنیت مرهون تلاش‌ها و جانفشانی همکارانی است که شبانه روز تلاش کرده و حتی جان خود را نیز فدا کرده‌اند.

وی همچنین به شهادت ۲ تن از همکاران انتظامی در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره آنها، افزود: این شهدای گرانقدر برای تأمین نظم و امنیت جامعه و مقابله با اشرار و اراذل جان خود را فدا کردند تا بازهم ثابت شود پلیس حافظ واقعی امنیت جامعه است.

جاویدان تصریح کرد: امروز هیچ چیزی برای پلیس مهم‌تر از ایجاد امنیت و هدیه دادن آرامش به مردم نیست و برای تحقق این مهم با همه توان خود تلاش می‌کنند.

حجاب و عفاف از ارزش‌های دینی و اسلامی کشورمان است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به در پیش بودن روز عفاف و حجاب، گفت: این موضوع از ارزش‌های دینی، اسلامی و اعتقادی کشورمان است و امروز دشمنان همه توان خود را برای کم رنگ جلوه دادن این ارزش به کار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند اعتقاد جوانان را تضعیف و فرهنگ غربی را در کشور غالب کنند.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم مقابل سیاست‌های دنیای استکبار ایستادگی و مراقب ارزش‌های دینی و اسلامی خود باشیم، افزود: دشمنان به خوبی می‌دانند تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی نه جنگ نظامی بلکه جنگ فرهنگی است که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

جاویدان در پایان فرا رسیدن عید قربان و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و بیان کرد: عید غدیر هم جز بزرگترین اعیاد اسلامی است و لازم است نیروی انسانی با همکاری عقیدتی سیاسی برنامه‌های ویژه این ایام را طراحی و همکاران نیز در آن حضور پرشوری داشته باشند.

کد خبر 5535944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha